Skip Navigation

Cyberincident? Direct hulp met First Response!

16.10.2017
Topic Knowledge and Insights

Cyberincident? Direct hulp met First Response!

Cybersecurity is voor elk bedrijf een actueel thema. Het nieuws staat vol met incidenten en men kan er niet meer omheen iets te doen met dit onvoorspelbare risico. Maar wat nog onderbelicht is, is hoe een incident wordt afgehandeld.

24/7 toegang tot hulp

Een juiste afhandeling kan namelijk ernstige gevolgen voorkomen, zoals een bedrijfsstilstand. Bovendien gaat in 2018 de GDPR in werking. Bedrijven zijn dan verplicht om een cyberincident te melden binnen 72 uur nadat deze is ontdekt. Met onze First Response service hebben bedrijven 24/7 toegang tot hulp om een cyberincident op te lossen en op de juiste manier af te handelen.

First Response in 60 seconden

Leer in 60 seconden hoe en wanneer onze First Response service bij een cyberincident kan helpen.

First Response in zijn werk

Bekijk in één overzicht hoe de First Response service in zijn werk gaat en wat men tijdens dit proces kan verwachten.

Meer informatie over CyberEdge

Maar First Response is slechts één onderdeel van CyberEdge. Benieuwd naar de rest? Klik op 'Meer info' en u ontvangt binnenkort meer informatie over CyberEdge en u ontvangt het vernieuwde quotepad.